Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Chinese in a Multilingual Space: An Ecological Perspective on Studying Abroad (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2023
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9783031003097
N° edición
1

Learning Chinese in a Multilingual Space: An Ecological Perspective on Studying Abroad (en Inglés)

Peiru Tong (Autor) · Linda Tsung (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Learning Chinese in a Multilingual Space: An Ecological Perspective on Studying Abroad (en Inglés) - Tong, Peiru ; Tsung, Linda

Libro Nuevo

126,57 €

140,64 €

Ahorras: 14,06 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Chinese in a Multilingual Space: An Ecological Perspective on Studying Abroad (en Inglés)"

This book examines the benefits of an Australian in-country study (ICS) in China programme and explores ways to maximise the short-term ICS experience in a multilingual space. The book employs an ecological perspective which has seldom been used to examine the study abroad context. It emphasises the importance of the space itself as an arena of interaction, belonging and power, where conduct and modes of communication are often regulated by political authorities and societal expectations. Specifically, the book focuses on the following: - the extent to which the ICS facilitated interaction in different settings - the way in which interaction during ICS contributed to language learning - the degree in which the interaction during ICS contributed to culture learning and - the role of identity in the learning process in the ICS. The main argument of the book is that while the ICS promoted multilingual learning space for in-class and out-of-class interactions, which further facilitated language and culture learning to a great extent, Australian students' identities and self-concepts also played a core mediating role throughout individual learning trajectories.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes