¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning English and Chinese as Foreign Languages: Sociocultural and Comparative Perspectives (New Perspectives on Language and Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781788925143

Learning English and Chinese as Foreign Languages: Sociocultural and Comparative Perspectives (New Perspectives on Language and Education) (en Inglés)

Wen-Chuan Lin (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Dura

Learning English and Chinese as Foreign Languages: Sociocultural and Comparative Perspectives (New Perspectives on Language and Education) (en Inglés) - Wen-Chuan Lin

Libro Nuevo

194,66 €

204,91 €

Ahorras: 10,25 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning English and Chinese as Foreign Languages: Sociocultural and Comparative Perspectives (New Perspectives on Language and Education) (en Inglés)"

Learning Chinese and English is becoming increasingly important to the prospects of young people. This book compares English as a Foreign Language teaching in Taiwan with Chinese as a Foreign Language education in England in order to highlight how classroom activities are embedded within multiple settings, including ethnic or other social group cultures, family and community resources and school visions or goals. The book illustrates how in Taiwan different ethnic groups recognise, access and value English language learning to varying extents. Its findings illuminate why some ethnic groups are highly motivated to learn English and are able to gain privileged economic positions in the job market. In England, access to Chinese is marked by social class, and the book argues that this could augment an ‘educational apartheid' that already exists in language teaching in secondary schools, thereby exacerbating existing inequality.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes