Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Standards and the Assessment of Quality in Higher Education: Contested Policy Trajectories (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
273
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9783319814001

Learning Standards and the Assessment of Quality in Higher Education: Contested Policy Trajectories (en Inglés)

Lesley Vidovich (Autor) · Jon Yorke (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Learning Standards and the Assessment of Quality in Higher Education: Contested Policy Trajectories (en Inglés) - Yorke, Jon ; Vidovich, Lesley

Libro Nuevo

73,56 €

81,73 €

Ahorras: 8,17 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Standards and the Assessment of Quality in Higher Education: Contested Policy Trajectories (en Inglés)"

This book analyses accountability and quality policies relating to learning standards and examines their implications for assessment in higher education. Whilst primarily focusing on the Australian setting, this analysis is located within a broader frame of reference that includes the United Kingdom (UK), the United States of America (US), and the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD). Across these settings, comparative measures of learning have been seen as a policy 'solution' to the problem of 'proving quality' in a globalised and increasingly competitive higher education market. Comparative measures of learning depend on the specification of learning standards. Learning standards attempt to articulate the capabilities expected of graduates, and students' achievement of these is determined through the practices of assessment carried out within institutions. Quality policy, learning standards and assessment practices all intersect within the broader umbrella of accountability, with relevance to governments, higher education providers, employers, parents, and students. The findings reported in this book highlight a number of policy influences, including the rising demands for national and international comparative data on learning standards to compare quality and inform student choice in a globally competitive market.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes