¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Literacy Policies and Practices in Conflict: Reclaiming Classrooms in Networked Times (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415527415
N° edición
1

Literacy Policies and Practices in Conflict: Reclaiming Classrooms in Networked Times (en Inglés)

Shelton Nancy Rankie,Altwerger Bess (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Literacy Policies and Practices in Conflict: Reclaiming Classrooms in Networked Times (en Inglés) - Shelton Nancy Rankie,Altwerger Bess

Libro Nuevo

68,80 €

72,43 €

Ahorras: 3,62 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Literacy Policies and Practices in Conflict: Reclaiming Classrooms in Networked Times (en Inglés)"

Current U.S. school reform efforts link school success, student achievement, and teacher performance to standardized tests and narrowly prescribed curricula. How do test-driven, mandated curricula in urban school systems overtly and subtly impact teachers' efforts to provide technologically advanced, challenging classroom environments that foster literacy development for all students? How do these federal policies affect instruction at the classroom level?The premise of this book is that, in order for teachers to confront and/or counteract the pressures placed on them from these policies, it is necessary to first understand them. This book takes a close look at the tensions that exist between federal mandates and contemporary literacy needs and how those tensions impact classroom practices. Providing a clear sociopolitical overview and analysis, it combines theoretical explanations with examples from current ethnographic research. Readers are challenged to (re)consider whether meeting test performance benchmarks should be the hallmark of school success when the goal of test performance supersedes the goal of producing highly literate, productive citizens of the future.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes