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portada Marketing in the Groundswell (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
18.5 x 11.9 x 2.0 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN
1422129802
ISBN13
9781422129807
Categorías

Marketing in the Groundswell (en Inglés)

Charlene Li (Autor) · Josh Bernoff (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Marketing in the Groundswell (en Inglés) - Li, Charlene ; Bernoff, Josh

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Marketing in the Groundswell (en Inglés)"

Since Groundswell was published in April of 2008, two things have happened: The global economy has gone into the dumper; and at the same time, marketers have fallen in love with social technologies. So states author Josh Bernoff in his introduction to Marketing in the Groundswell, which offers vital information that everyone involved in marketing or in communicating with customers' needs to know. The book includes three core chapters from the original bestseller that focus on market research, marketing, and spreading word-of-mouth among your best customers. Sure, you already know that customers are writing about your products on blogs or talking about your brand on Twitter and Facebook. Now, turn that interest into opportunity and profit. In these economic times, marketers like you are increasing their investment in social technologies, while cutting back on more traditional expenses. Why? Because they work--no matter the economic climate. Marketing in the Groundswell shows you how you can build social applications, measure their results, and use the social technology movement to your company's advantage.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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