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portada Marketing Power for Financial Advisors: How to Attract a Predictable Flow of Your Ideal Clients for a More Rewarding Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781496931771
Categorías

Marketing Power for Financial Advisors: How to Attract a Predictable Flow of Your Ideal Clients for a More Rewarding Practice (en Inglés)

Bob Hanson (Autor) · Shirley Hanson (Autor) · Authorhouse · Tapa Dura

Marketing Power for Financial Advisors: How to Attract a Predictable Flow of Your Ideal Clients for a More Rewarding Practice (en Inglés) - Hanson, Bob ; Hanson, Shirley

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Marketing Power for Financial Advisors: How to Attract a Predictable Flow of Your Ideal Clients for a More Rewarding Practice (en Inglés)"

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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