¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Measuring the Success of Sales Training: A Step-By-Step Guide for Measuring Impact and Calculating Roi (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.8 x 1.5 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781562868598

Measuring the Success of Sales Training: A Step-By-Step Guide for Measuring Impact and Calculating Roi (en Inglés)

Patricia Pulliam Phillips (Autor) · Jack J. Phillips (Autor) · Rachel Robinson (Autor) · ASTD · Tapa Blanda

Measuring the Success of Sales Training: A Step-By-Step Guide for Measuring Impact and Calculating Roi (en Inglés) - Phillips, Patricia Pulliam ; Phillips, Jack J. ; Robinson, Rachel

Libro Físico

37,01 €

38,96 €

Ahorras: 1,95 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Measuring the Success of Sales Training: A Step-By-Step Guide for Measuring Impact and Calculating Roi (en Inglés)"

It has never been more important to show examples of sales skills at work. The process to evaluate these skills is sometimes perceived as straightforward and routine, simply a matter of tracking the sales gains after the program has been conducted. But credibly Measuring the Success of Sales Training programs is a bit more involved than that. Experts in the practice of ROI measurement, Jack and Patricia Phillips have collected a new book of ROI case studies, with a focus on sales training programs. The case studies presented in this book demonstrate how to use of the ROI Methodology to properly measure the results of sales programs. These studies come from all over the world, in many different disciplines and concentrations, from financial services to the public sector. The use of the ROI Methodology addresses issues that are sometimes omitted from other casebooks. First, since many other factors influence sales, there must always be a step to isolate the effects of the sales training program on the sales (each study features this step). Second, when converting to monetary value, only the profit margins of increased sales must be used, not the sales themselves--a mistake made by many. Third, the stream of monetary benefits for the increased profits must be conservative, usually representing only one year. Sponsors need a credible, conservative approach to measuring ROI--one that meets these challenges. All of the case studies in this book will address these issues, providing examples and benchmarks for others to use to evaluate these important types of programs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes