Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Metacognitive Mindscapes: Understanding Secondary efl Writing Students'Systems of Knowledge (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138587519
N° edición
1

Metacognitive Mindscapes: Understanding Secondary efl Writing Students'Systems of Knowledge (en Inglés)

Sin Wang Chong (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Metacognitive Mindscapes: Understanding Secondary efl Writing Students'Systems of Knowledge (en Inglés) - Sin Wang Chong

Libro Nuevo

55,89 €

62,10 €

Ahorras: 6,21 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Metacognitive Mindscapes: Understanding Secondary efl Writing Students'Systems of Knowledge (en Inglés)"

Synthesizing research on metacognition and intersecting it with studies on second and foreign language writing, Sin Wang Chong puts forward a conceptual framework of metacognition and metacognitive knowledge that is employed as an analytical lens to examine junior secondary EFL students' writing proficiencies. The exploration takes into account three facets of metacognitive knowledge, namely person knowledge, task knowledge, and strategic knowledge. Based on data garnered from interviews, open-ended questionnaires, and think-aloud sessions with students, the book analyzes the three types of metacognitive knowledge - theorized as a system - of junior secondary students with high, average, and low writing proficiencies. Discussion of the findings offers an expanded understanding of the factors that potentially affect students' writing proficiencies, which will inform the teaching of primary and secondary EFL writing teachers to be more learner-centered. The book will appeal to researchers and teachers interested in metacognition and metacognitive knowledge.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes