Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Methods in Consumer Research, Volume 1: New Approaches to Classic Methods (Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
582
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780081020890
N° edición
1

Methods in Consumer Research, Volume 1: New Approaches to Classic Methods (Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition) (en Inglés)

Libro Físico

204,85 €

227,62 €

Ahorras: 22,76 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Methods in Consumer Research, Volume 1: New Approaches to Classic Methods (Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition) (en Inglés)"

Methods for Consumer Research, Volume One: New Approaches to Classic Methods brings together world leading experts in global consumer research who provide a fully comprehensive state-of-the-art coverage of advances in the classical methods of consumer science. The book touches on the latest developments in qualitative techniques, including coverage of both focus groups and social media, while also focusing on liking, a fundamental principle of consumer science, consumer segmentation, and the influence of extrinsic product characteristics, such as packaging and presentation on consumer liking. In conjunction with the second volume, which covers alternative approaches and special applications, this book is an invaluable reference for academics working in the fields of in-sensory and consumer science, psychology, marketing and nutrition. And, with examples of the methodology being applied throughout, it serves as a practical guide to research and development managers in both food and non-food companies.Presents a fully comprehensive coverage of the latest developments in the classical methodologies of consumer research Provides examples of successful application of the methodologies presented Includes focus groups and social media discussionsEncompasses consumer segmentation, with a focus on psychographics and genetics

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes