Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Modern Practices Implemented in Housekeeping by 5 Star Hotels (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9786202667050

Modern Practices Implemented in Housekeeping by 5 Star Hotels (en Inglés)

Mayola Fernandes (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Modern Practices Implemented in Housekeeping by 5 Star Hotels (en Inglés) - Fernandes, Mayola

Libro Nuevo

87,22 €

96,91 €

Ahorras: 9,69 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Modern Practices Implemented in Housekeeping by 5 Star Hotels (en Inglés)"

Over the past few years, the major challenge faced by hotels and their housekeepers is handling well-traveled and experienced guests. Guests these days are not only aware of their rights but are also not loyal to a particular brand. Today's customer looks for value for money and is open to trying out hotels for the mere sake of a luxury experience. The hospitality industry being service oriented, the hotels face tough competition to run their business profitably. Among the various changes and improvements made by the hotel management to increase occupancy and customer satisfaction, the most important is the housekeeping function. With advancements in modernization and use of technology, the face of housekeeping has changed as per the latest trends in the hotel industry. Modern practices such as Eco-friendly housekeeping, outsourcing, use of IT, and novel scientific technology like ergonomics, if implemented in an organized manner, can lead to hotel growth and long term profitability.Today, housekeeping is no more a back-of-the-house department; most of the reputed hotel chains have chosen to raise their housekeepers as front runners and encourage them to interact with the guests.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes