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portada No Time to Say Goodbye: Who was to Blame for the Deadliest Disaster in Aviation History (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
36
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9781312735088

No Time to Say Goodbye: Who was to Blame for the Deadliest Disaster in Aviation History (en Inglés)

Irwin Tyler (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

No Time to Say Goodbye: Who was to Blame for the Deadliest Disaster in Aviation History (en Inglés) - Tyler, Irwin

Libro Físico

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Reseña del libro "No Time to Say Goodbye: Who was to Blame for the Deadliest Disaster in Aviation History (en Inglés)"

The most tragic accident in aviation history is more than a story of the loss of 583 lives. As gripping as the event is here in its dramatic, riveting and poignant telling, learning why the accident happened, much of it from the mouths of some of the crew who perished, is itself a story worth experiencing. The disaster did have an upside, for it has directly led to today's enviable commercial aviation safety record.

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