Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Passenger Transportation Pricing: Module 3 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
26
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.2 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781794429406

Passenger Transportation Pricing: Module 3 (en Inglés)

Gary Parker (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Passenger Transportation Pricing: Module 3 (en Inglés) - Parker, Gary

Libro Nuevo

21,74 €

24,16 €

Ahorras: 2,42 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Passenger Transportation Pricing: Module 3 (en Inglés)"

All the seats in the coach compartment look the same, yet there are many different prices for those seats. Because of the fluctuations in passenger demand for travel, their perishable inventory, and relatively fixed seating capacity, carriers have adopted a variable pricing strategy. This strategy targets different market segments in order to control demand and maximise revenues. Underlying this strategy is the price-demand relationship. In module 2 we considered the demand side of the equation. Now we have the opportunity to look at pricing in more detail. What costs do carriers consider when determining ticket prices? In the first section we look at both carrier and customer costs and explain the difference between fixed and variable carrier costs. Why did I pay more for my ticket than the person sitting next to me? The second section revisits the foundation of the carriers' differential pricing strategy, the price-demand relationship. This helps us to better understand variable pricing and market segmentation, the role of fare rules, and the goals and processes of inventory, or revenue, management. How do carriers set prices? In the third section we outline various pricing strategies that carriers use when setting prices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes