¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Perspectives on Activity Theory (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1999
Idioma
Inglés
N° páginas
478
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0521431271
ISBN13
9780521431279

Perspectives on Activity Theory (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) (en Inglés)

Engestrom, Yrjo (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Perspectives on Activity Theory (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) (en Inglés) - Engestrom, Yrjo

Libro Nuevo

153,16 €

161,22 €

Ahorras: 8,06 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Perspectives on Activity Theory (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) (en Inglés)"

Activity theory is an interdisciplinary approach to human sciences that originates in the cultural-historical psychology school, initiated by Vygotsky, Leont'ev, and Luria. It takes the object-oriented, artifact-mediated collective activity system as its unit of analysis, thus bridging the gulf between the individual subject and the societal structure. This 1999 volume includes 26 chapters on activity theory by authors from ten countries. In Part I of the book, central theoretical issues are discussed from different points of view. Some topics addressed in this part are epistemology, methodology, and the relationship between biological and cultural factors. Part II is devoted to the acquisition and development of language. This part includes a chapter that analyzes writing activity in Japanese classrooms, and a case study of literacy skills of a man with cerebral palsy. Part III contains chapters on play, learning, and education, and Part IV addresses the meaning of technology and the development of work activities. The final part covers issues of therapy and addiction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes