Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Playful Interactions and the Intake of Incidental Language Knowledge in the Classroom: A Critical Review of an Instructed Second Language Acquisition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
28
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9783346283283

Playful Interactions and the Intake of Incidental Language Knowledge in the Classroom: A Critical Review of an Instructed Second Language Acquisition (en Inglés)

Minjie Song (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

Playful Interactions and the Intake of Incidental Language Knowledge in the Classroom: A Critical Review of an Instructed Second Language Acquisition (en Inglés) - Song, Minjie

Libro Nuevo

46,93 €

49,40 €

Ahorras: 2,47 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 19 de Agosto y el Lunes 02 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Playful Interactions and the Intake of Incidental Language Knowledge in the Classroom: A Critical Review of an Instructed Second Language Acquisition (en Inglés)"

Seminar paper from the year 2020 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1.3, LMU Munich, language: English, abstract: My paper will illustrate the researcher s (Nick Ellis) attempt to uncover the interplay of classroom humor, learners' interaction, and incidental learning and explore how reliable and valid her study is in answering her research question. The second part of this paper discusses the theoretical basis of the study. The third part introduces the research design along with my reflections upon its upside and downside. Lastly, I will conclude with a discussion on the implication of the study and provide areas of further consideration for future studies on this topic. Based on theories of psycholinguistics on how L2 learners could better internalize their target linguistic knowledge, this paper is a critical review of a resent instructed second language acquisition study on the different effect of playful and nonplayful incidental vocabulary learning during classroom instruction. This paper lays out a solid theoretical basis for the issue in focus, including a summary of studies on playful instructions and the role of incidental focus on form. The strengths and weaknesses of the target research are then discussed, from the perspective of its data collection and coding methods, and resluts analysis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes