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portada Practical Reasoning in a Social World: How we act Together (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN
0521803780
ISBN13
9780521803786
N° edición
1

Practical Reasoning in a Social World: How we act Together (en Inglés)

Keith Graham (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Practical Reasoning in a Social World: How we act Together (en Inglés) - Graham, Keith

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Practical Reasoning in a Social World: How we act Together (en Inglés)"

This book proposes a theory of practical reasoning that rests on an appeal to universal features of human agency. It contributes to a growing literature on the relation between actions and institutions; between individuals and the collectivities to which they belong; and between those collectivities and the conditions of agency which they impose. The primary audience for the book will be political philosophers, but the implications of Graham's arguments for political action will interest a secondary readership.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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