Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Process Mapping, Process Improvement and Process Management: A Practical Guide to Enhancing Work Flow and Information Flow (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781932828047
N° edición
5

Process Mapping, Process Improvement and Process Management: A Practical Guide to Enhancing Work Flow and Information Flow (en Inglés)

Dan Madison (Autor) · Paton Press · Tapa Blanda

Process Mapping, Process Improvement and Process Management: A Practical Guide to Enhancing Work Flow and Information Flow (en Inglés) - Dan Madison

Libro Nuevo

52,41 €

58,23 €

Ahorras: 5,82 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Process Mapping, Process Improvement and Process Management: A Practical Guide to Enhancing Work Flow and Information Flow (en Inglés)"

t last, a simple, well-written survey of process redesign that will help you transform your organization into a world-class competitor. Author Dan Madison explains the evolution of work management styles, from traditional to process-focused, and introduces the tools of process mapping, the roles and responsibilities of everyone in the organization, and a logical ten-step redesign methodology. Thirty-eight design principles allow readers to custom-fit the methodology to the particular challenges within their own organizations. Additional chapters by guest writers Jerry Talley, Ph.D., and Vic Walling, Ph.D., discuss cross-department process management and using computer simulation in redesign, respectively. Inside you’ll find detailed, illustrated discussions about: * The importance of process * Process mapping * Key stakeholders’ roles and responsibilities * The ten-step process redesign methodology * Process improvement and creating the process team * The four lenses of analysis * Customer report cards, benchmarking, and best practices * Process redesign case studies * Design principles for process redesign * Barriers to process redesign * Becoming a process-focused organization * Building cross-department process management * Using information technology in process management

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes