Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Responding to Poverty and Disadvantage in Schools: A Reader for Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781137521552

Responding to Poverty and Disadvantage in Schools: A Reader for Teachers (en Inglés)

Tamara Bibby (Autor) · Ruth Lupton (Autor) · Carlo Raffo (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Responding to Poverty and Disadvantage in Schools: A Reader for Teachers (en Inglés) - Bibby, Tamara ; Lupton, Ruth ; Raffo, Carlo

Libro Nuevo

137,54 €

152,82 €

Ahorras: 15,28 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 89 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Responding to Poverty and Disadvantage in Schools: A Reader for Teachers (en Inglés)"

This book explores a range of challenges teachers face in dealing with situations of disadvantage, and explores different ways of thinking about these situations. Starting with a variety of incidents written by teachers in schools in disadvantaged settings, the book provides a range of ways of thinking about these - some more psychological, others more sociological - and chapters develop conversations between teachers and academics. These 'conversations' will help teachers reflect more deeply on the contexts in which they work, on what disadvantage means, and how disadvantage manifests in practice. It will also help teachers reflect upon the nature of their work; what it means to be a good and effective teacher; and the particular skills, approaches, relationships and competencies that may need to be developed in differing settings of educational disadvantage. The book explores the tensions between different ways of thinking about education and disadvantage; it will make compelling reading for students and teachers of education, education policy makers, and practising schoolteachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes