Compartir
secret service,hidden systems that deliver unforgettable customer service (en Inglés)
John Dijulius
(Autor)
·
Amacom
· Tapa Blanda
secret service,hidden systems that deliver unforgettable customer service (en Inglés) - Dijulius, John
22,75 €
23,95 €
Ahorras: 1,20 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 16 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "secret service,hidden systems that deliver unforgettable customer service (en Inglés)"
All businesses have customers, but how many of them deliver unforgettably good customer service?Customer experience expert and author John R. DiJulius reveals the hidden systems of the few exceptional companies that do: what actions they take behind the scenes to consistently surpass customer expectations. These organizations reap the benefits of greater customer loyalty, exponentially expanded referral networks, lower employee turnover, and stronger bottom-line results.Packed with examples applicable to a wide range of industries, Secret Service provides practical, realistic ways to: Turn customer complaints into positive experiences, Use marketing to go deeper with existing customers, Increase customer and employee retention, and turn bland customer service into truly memorable customer experiences.By quantifying and examining each phase of the "Customer Experience Cycle," Secret Service reveals clever, practical ideas that can be transformed into repeatable best practices in any organization and at every level.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.