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portada Social Media 4EVR: Identifying, Achieving, & Nurturing Social Capital (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9781492858911

Social Media 4EVR: Identifying, Achieving, & Nurturing Social Capital (en Inglés)

Tracy Schario Apr (Autor) · Michael a. Brown Sr (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Social Media 4EVR: Identifying, Achieving, & Nurturing Social Capital (en Inglés) - Schario Apr, Tracy ; Brown Sr, Michael a.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Social Media 4EVR: Identifying, Achieving, & Nurturing Social Capital (en Inglés)"

When people talk about social media, they refer to the different tools or platforms one uses to communicate socially. Social networking activities uses those tools or platforms, social media, to share experiences, get advice, make decisions, develop trust, and reduce risk. So social networking is about our actions and social media is about the tools we use to energize those actions. Social Media 4EVR is a significant change to the way people experience social media and social networking. We focus on the "why" of social media participation, allowing the destination, not the path or platform, to be the focus of your activities. This approach allows people and organizations to leverage time and efforts to promote positive social and environmental change. The real challenge is moving your frame of reference from solely which platform to use - Facebook, LinkedIn, Twitter, etc. - to a view of goal achievement and audience targeting.

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El libro está escrito en Inglés.
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