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portada Strategic Perspectives in Destination Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
436
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.3 cm
Peso
0.75 kg.
ISBN13
9781522588092

Strategic Perspectives in Destination Marketing (en Inglés)

Camilleri, Mark Anthony (Autor) · Business Science Reference · Tapa Blanda

Strategic Perspectives in Destination Marketing (en Inglés) - Camilleri, Mark Anthony

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Strategic Perspectives in Destination Marketing (en Inglés)"

The marketing of a destination requires effective planning and organization to engage prospective visitors. However, adequately marketing a destination requires not only a knowledge of the marketing channels but also an in-depth understanding of the motives and facilitators of tourism. Strategic Perspectives in Destination Marketing is a collection of innovative research on the methods and applications of branding in the tourism, travel, and hospitality industry sectors. It explores the pedagogical applications of socio-economic, environmental, and technological impacts of tourism through various regional-focused empirical studies and contemporary discussions. While highlighting topics including destination authenticity, consumer behavior, online travel businesses, and tourism promotion, this book is ideally designed for managers, travel agents, tourism professionals, executives, marketing agencies, academicians, researchers, and graduate-level students seeking current research on the applications of branding strategies in the tourism sector.

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El libro está escrito en Inglés.
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