Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada strategy making in nonprofi t organizations: a model and case studies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN
160649385x
ISBN13
9781606493854

strategy making in nonprofi t organizations: a model and case studies (en Inglés)

Jyoti Bachani (Autor) · Business Expert Press · Tapa Blanda

strategy making in nonprofi t organizations: a model and case studies (en Inglés) - Bachani, Jyoti

Libro Nuevo

16,90 €

17,79 €

Ahorras: 0,89 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "strategy making in nonprofi t organizations: a model and case studies (en Inglés)"

Nonprofit Organizations need strategies to be effective, but the available tools for making strategy were developed primarily for business organizations. This book provides a model and several case studies for Strategy Making in Nonprofit Organizations. The strategy making model modifies the business practices of Strategy-Structure-Systems for the nonprofit context with a focus on Purpose-Processes-People that is more suitable to meet their unique challenges. In this book, the leaders of nonprofit organizations will find ways to better articulate the challenges that their organizations face for communicating with their business partners, donors and employees. As the demand for essential social services is growing and the budgets are declining, leaders and managers in both Nonprofit and Business organizations need the solutions offered in this book. Nonprofit Organizations face an external environment where demand outstrips their ability to meet it. They face competition in raising funds and resources to provide these services. They rely on processes to harness the creativity of their people in delivering to the triple bottom line of economic, social and environmental impact. This book provides a bridge between business and nonprofit organizations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes