Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study of Customer's Behaviour in Multi-Channel Finite Queuing Systems (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9786139862702

Study of Customer's Behaviour in Multi-Channel Finite Queuing Systems (en Inglés)

Deepak Gupta (Autor) · Man Singh (Autor) · Meenu Gupta (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Study of Customer's Behaviour in Multi-Channel Finite Queuing Systems (en Inglés) - Gupta, Meenu ; Singh, Man ; Gupta, Deepak

Libro Nuevo

65,47 €

72,74 €

Ahorras: 7,27 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study of Customer's Behaviour in Multi-Channel Finite Queuing Systems (en Inglés)"

Waiting lines or queues which are born of congestion occurring due to some irregularities in the arrival pattern or service mechanism of a system of social and industrial activities, are omnipresent and are of great concern for our increasingly congested and urbanized society because the amount of time that a nation's populace wastes by waiting in queues is a major factor in both the quality of life there and the efficiency of nation's economy. Bussiness of all types, industries, hospitals, banks, post offices, petrol pumps, airline counters etc all have queuing problems. queuing theory has wide applications in solving problems related to traffic congestion, transportations, inventory, agriculture, population growth, physical processes, epidemic processes in biology, administration set up etc and has been applied very successfully in many service-oriented industries to reduce operating cost and improve the service.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes