Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Synthesis and Characterization of Dyes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
88
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9786200116192
Categorías

Synthesis and Characterization of Dyes (en Inglés)

Shivramkrushna Patel (Autor) · Priyanka Shah (Autor) · Pranav Shrivastav (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Synthesis and Characterization of Dyes (en Inglés) - Patel, Shivramkrushna ; Shah, Priyanka ; Shrivastav, Pranav

Libro Nuevo

52,97 €

58,85 €

Ahorras: 5,89 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Synthesis and Characterization of Dyes (en Inglés)"

Dyes may be defined as substances that, when applied to a substrate provides color by a process that alters, at least temporarily, any crystal structure of the colored substances. Such substances with considerable coloring capacity are widely employed in the textile, pharmaceutical, food, cosmetics, plastics, photographic and paper industries. The dyes can adhere to compatible surfaces by solution, by forming covalent bond or complexes with salts or metals, by physical adsorption or by mechanical retention. They generally have rather complicated structures which are made by reactions involving building blocks known as intermediates. Most of these are aromatic compounds with substituent groups such as -NH2, -OH, -NO2 and -SO3H which alter the reactivity of the cyclic compound and sometimes the color of the dye. Both inorganic and organic materials are needed to make dyes and intermediates. Dyes add value to products far beyond their cost. Frequently the color of a product is the reason for its sale. A dye must be colored, but it must also be able to impart color to something else on a reasonably permanent basis before it can be considered as a dye.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes