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portada Tag...You're It (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781497554351

Tag...You're It (en Inglés)

Jay W. Foreman (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Tag...You're It (en Inglés) - Foreman, Jay W.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 64 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Tag...You're It (en Inglés)"

Tag Murdoch, wrestles with what his role is when he sees another student bullied by his teammate, Vince Rhodes. To complicate matters, Vince is the high school's star quarterback - the necessary ingredient to win an upcoming championship game. A charge of bullying will suspend him from the team at a crucial moment... making Tag the object of anger and hatred. Faced with contradicting viewpoints from friends, parents and teachers, Tag struggles with these issues: Is it my role to do anything? And if so, what's the right thing to do? When Tag finally figures out what to do, his situation is further complicated with now letting down his friends, school and community by doing the right thing.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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