Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher as Designer: Design Thinking for Educational Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9789811597916

Teacher as Designer: Design Thinking for Educational Change (en Inglés)

Scott, David ; Lock, Jennifer (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Teacher as Designer: Design Thinking for Educational Change (en Inglés) - Scott, David ; Lock, Jennifer

Libro Nuevo

196,87 €

218,75 €

Ahorras: 21,87 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher as Designer: Design Thinking for Educational Change (en Inglés)"

This book offers insights into how design-based processes, principles, and mindsets can be productively employed in diverse P-16 educational spaces by a myriad of educational actors including teachers, instructional leaders, and students. It addresses concerns about the theoretical and practical implications of the still emergent emphasis of design in education. The book begins by examining a number of prominent design processes being used by educators including human-centred design, designing for authentic inquiries, and Universal Design for Learning. It then delves into how teachers, system leaders, and students can engage in educational design within the complex spaces of K-12 contexts. Finally, the book takes up design in education within a maker and making context. Each chapter includes a vignette, a series of guiding questions, along with specific design principles that can help address common challenges and issues educators encounter in their practice. This book provides both theoretical and practical elements involved in educational design and is beneficial to scholars, graduate students, educators, and pre-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes