Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Education for the Changing Demographics of Schooling: Issues for Research and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
241
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9783319543888

Teacher Education for the Changing Demographics of Schooling: Issues for Research and Practice (en Inglés)

Florian, Lani ; Pantic, Natasa (Autor) · Springer · Tapa Dura

Teacher Education for the Changing Demographics of Schooling: Issues for Research and Practice (en Inglés) - Florian, Lani ; Pantic, Natasa

Libro Nuevo

175,05 €

194,50 €

Ahorras: 19,45 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 89 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Education for the Changing Demographics of Schooling: Issues for Research and Practice (en Inglés)"

The book takes as its premise the argument that diverse learner groups are a fact of demographic change that should be considered foundational in the preparation of teachers rather than be problematized as a challenge. It promotes the idea of teacher education for inclusive education based on a consideration of what it means to educate all children together. Divided into four parts, the book considers key issues for teacher education, teacher agency, teacher education for diversity, and a research agenda for the future. In today's world, the demographic profile of students in schools is more complex than ever before, and the increasing cultural, linguistic and developmental diversity of today's classrooms, along with the pressure to achieve high academic standards for everybody has significant implications for how classroom teachers should be prepared to meet these demands. This book advances a new understanding of inclusive education that addresses the limitations inherent in current approaches that problematize differences between learner groups by promoting a view of difference as an aspect of human individuality. It considers the implications of the research evidence underpinning teacher education for diversity and makes suggestions for future research in the field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes