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portada Teaching Design and Technology at key Stages 1 and 2 (Achieving qts Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1844450562
ISBN13
9781844450565
N° edición
1

Teaching Design and Technology at key Stages 1 and 2 (Achieving qts Series) (en Inglés)

Gill Hope (Autor) · Learning Matters · Tapa Blanda

Teaching Design and Technology at key Stages 1 and 2 (Achieving qts Series) (en Inglés) - Gill Hope

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Reseña del libro "Teaching Design and Technology at key Stages 1 and 2 (Achieving qts Series) (en Inglés)"

Ofsted continues to identify weaknesses in this subject, while many primary, non-specialist trainees lack confidence in the area. Linked to the new (2007) Standards for QTS and the DATA Tier 1 competencies, this book is for trainees who have had less than 20 hours training in design and technology but are required to teach the subject during school placements and once qualified. This clear, jargon-free text explains the key concepts and curriculum requirements, without assuming prior expertise or advanced levels of understanding, making this book a sound basic introduction.

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