Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking (Esl & Applied Linguistics Professional Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138647589
N° edición
1
Categorías

Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking (Esl & Applied Linguistics Professional Series) (en Inglés)

Jonathan M. Newton; Dana R. Ferris; Christine C.m. Goh (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking (Esl & Applied Linguistics Professional Series) (en Inglés) - Jonathan M. Newton; Dana R. Ferris; Christine C.M. Goh

Libro Nuevo

151,48 €

168,31 €

Ahorras: 16,83 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking (Esl & Applied Linguistics Professional Series) (en Inglés)"

Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking provides the fundamental knowledge that ESL and EFL teachers need to teach the four language skills. This foundational text, written by internationally renowned experts in the field, explains why skills-based teaching is at the heart of effective instruction in English for academic purposes (EAP) contexts. Each of the four main sections of the book helps readers understand how each skill―reading, writing, listening, and speaking―works and explains what research has to say about successful skill performance. Pedagogically focused chapters apply this information to principles for EAP curriculum design and to instructional activities and tasks adaptable in a wide range of language-learning contexts. Options for assessment and the role of digital technologies are considered for each skill, and essential information on integrated-skill instruction is provided. Moving from theory to practice, this teacher-friendly text is an essential resource for courses in TESOL programs, for in-service teacher-training seminars, and for practicing EAP teachers who want to upgrade their teaching abilities and knowledge bases.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes