¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching with Sociological Imagination in Higher and Further Education: Contexts, Pedagogies, Reflections (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
187
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9789811349393

Teaching with Sociological Imagination in Higher and Further Education: Contexts, Pedagogies, Reflections (en Inglés)

Matthews, Christopher R. ; Edgington, Ursula ; Channon, Alex (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Teaching with Sociological Imagination in Higher and Further Education: Contexts, Pedagogies, Reflections (en Inglés) - Matthews, Christopher R. ; Edgington, Ursula ; Channon, Alex

Libro Nuevo

76,04 €

80,05 €

Ahorras: 4,00 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching with Sociological Imagination in Higher and Further Education: Contexts, Pedagogies, Reflections (en Inglés)"

This book uses research and personal stories from university lecturers to explore pedagogical strategies that illuminate how students' minds can be 'switched on' in order to unlock their extraordinary potential. It presents diverse ways to create inspiring learning environments, in chapters written by internationally respected experts in the broad field of the social sciences. Each author illustrates how - through their unique teaching philosophies and practices - they seek to enhance students' experiences and promote their critical thinking, learning and development. The respective chapters provide conceptual arguments, personal insights and practical examples from a broad range of classrooms, demonstrating various ways in which students' sociological imagination can be brought to life. As such, the book is both practical and theoretical, and is primarily aimed at educators working in both higher and further education institutions who wish to develop their understanding of classroom pedagogy as well as gain practical ideas for teaching and learning in the social sciences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes