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portada Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781544512082

Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive (en Inglés)

Charles Ryan Minton (Autor) · Lioncrest Publishing · Tapa Dura

Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive (en Inglés) - Minton, Charles Ryan

Libro Físico

38,26 €

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive (en Inglés)"

By providing your customers and guests with an unforgettable experience, your business can build customer loyalty and gain an edge over your competition. But what most managers forget is that great customer service starts with happy employees. To take your organization to the next level, you need to work from the inside out. In Thanks for Coming In Today, Charles Ryan Minton, president of CRM Hospitality and Consulting, shows you how to build and retain an all-star customer service team by establishing an environment in which employees can thrive. He explains how to empower your staff so that they can turn complaints into kudos, identify potential problems before they occur, and make even the minutest detail of a patron's experience memorable. With this book, you'll find immediate, low-cost solutions to transform your workplace culture into a customer-centric enterprise. Your employees and customers will be pleased--and so will you.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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