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portada The Bible: How We Got it, Why It Matters, and How to Read It (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
90
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781500778286

The Bible: How We Got it, Why It Matters, and How to Read It (en Inglés)

Wesley C. Sanders (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

The Bible: How We Got it, Why It Matters, and How to Read It (en Inglés) - Sanders, Wesley C.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Bible: How We Got it, Why It Matters, and How to Read It (en Inglés)"

This book explores questions about the nature and interpretation of Scripture in a way intended to be accessible to popular audiences. From canon formation, to inspiration and authority, to practical methods for biblical interpretation, it explores questions many Christians have asked from time to time about why we read the Bible as the authoritative standard for the faith and practice of the church rather than any other book. It is designed in a format that makes it suitable especially for small group study.

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