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portada The Distinguishing Doctrines of Mormonism (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
100
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781547085903

The Distinguishing Doctrines of Mormonism (en Inglés)

Thomas E. Johnson (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

The Distinguishing Doctrines of Mormonism (en Inglés) - Johnson, Thomas E.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Distinguishing Doctrines of Mormonism (en Inglés)"

This book discusses the similarities and differences between "traditional" Christianity and the teachings of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints [Mormons]. Using quotations from the Catechism of the Catholic Church, Eastern Orthodox and Protestant creeds and declarations of belief, and "Mormon" declarations of belief, the author provides an enlightening explanation for non-Mormons who wish to know more about Mormonism and for Mormons who may not be familiar with the specific ways in which their Mormon beliefs differ from the beliefs of other Christian churches.

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