¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Evaluation of Enhanced Academic Instruction in After-School Programs: Findings After the First Year of Implementation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 1.2 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781288696895

The Evaluation of Enhanced Academic Instruction in After-School Programs: Findings After the First Year of Implementation (en Inglés)

National U. S. Department of Education (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

The Evaluation of Enhanced Academic Instruction in After-School Programs: Findings After the First Year of Implementation (en Inglés) - U. S. Department of Education, National

Libro Nuevo

38,49 €

40,51 €

Ahorras: 2,03 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Evaluation of Enhanced Academic Instruction in After-School Programs: Findings After the First Year of Implementation (en Inglés)"

The report, Enhanced Academic Instruction in After-School Programs, is the first of two reports and presents implementation and impact findings after one year of program operation. This study tests whether interventions of structured approaches to academic instruction in after-school programs (one for reading and one for math) produce better academic outcomes than regular after-school services that consist primarily of help with homework or locally assembled materials that do not follow a structured curriculum. Compared to students attending regular after-school program activities, the students selected for the after-school math program received, on average, an additional 49 hours of instruction; students selected for the reading program received 48 hours of additional instruction, on average. The evaluation found a statistically significant difference in student achievement between students in the math after-school program and those in the regular after-school activities. In study sites implementing the reading program, there was no statistically significant difference in reading achievement between students in the reading after-school program and those in the regular after-school activities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes