Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12Th Icmi Study (New Icmi Study Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
373
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
1402081308
ISBN13
9781402081309
N° edición
2004

The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12Th Icmi Study (New Icmi Study Series) (en Inglés)

K. Stacey (Autor) · Springer · Tapa Dura

The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12Th Icmi Study (New Icmi Study Series) (en Inglés) - K. Stacey

Libro Nuevo

209,63 €

232,92 €

Ahorras: 23,29 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 84 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12Th Icmi Study (New Icmi Study Series) (en Inglés)"

Kaye Stacey‚ Helen Chick‚ and Margaret Kendal The University of Melbourne‚ Australia Abstract: This section reports on the organisation‚ procedures‚ and publications of the ICMI Study‚ The Future of the Teaching and Learning of Algebra. Key words: Study Conference‚ organisation‚ procedures‚ publications The International Commission on Mathematical Instruction (ICMI) has‚ since the 1980s‚ conducted a series of studies into topics of particular significance to the theory and practice of contemporary mathematics education. Each ICMI Study involves an international seminar‚ the “Study Conference”‚ and culminates in a published volume intended to promote and assist discussion and action at the international‚ national‚ regional‚ and institutional levels. The ICMI Study running from 2000 to 2004 was on The Future of the Teaching and Learning of Algebra‚ and its Study Conference was held at The University of Melbourne‚ Australia fromDecember to 2001. It was the first study held in the Southern Hemisphere. There are several reasons why the future of the teaching and learning of algebra was a timely focus at the beginning of the twenty first century. The strong research base developed over recent decades enabled us to take stock of what has been achieved and also to look forward to what should be done and what might be achieved in the future. In addition‚ trends evident over recent years have intensified. Those particularly affecting school mathematics are the “massification” of education―continuing in some countries whilst beginning in others―and the advance of technology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes