Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Hospitality Mentality: Create Raving Fans Through Your Guest Experience (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781636981765

The Hospitality Mentality: Create Raving Fans Through Your Guest Experience (en Inglés)

Liebman Josh (Autor) · Magic Press · Tapa Blanda

The Hospitality Mentality: Create Raving Fans Through Your Guest Experience (en Inglés) - Liebman Josh

Libro Nuevo

16,62 €

17,49 €

Ahorras: 0,87 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Hospitality Mentality: Create Raving Fans Through Your Guest Experience (en Inglés)"

When every member of staff embraces why guests visit and considers the alternative options they had, you unlock a powerful mindset: The Hospitality Mentality.Guest experience expert Josh Liebman's The Hospitality Mentality is a framework that leverages a company's greatest asset-its people-and enables all staff members, especially those on the front line, with tools to enhance the guest experience in powerful ways, creating a strong desire to return and share their experience with others.Business leaders will gain inspiration to take their service standard to the next level, knowing that this is an area that cannot plateau. Readers will be motivated to go above and beyond guests' expectations through creating hyper-personalized experiences, amplifying enthusiasm, anticipating needs, and crafting superior "wow" moments that solidify memories that take satisfaction to the next level. By maximizing the benefit of guest feedback and directly addressing complaints, service providers can strengthen their relationship with their guests, ultimately leading to business/brand loyalty.The impact of The Hospitality Mentality is more than a warm, fuzzy feeling-it will drive a business forward.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes