Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Integrated Performance Assessment: Twenty Years and Counting (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781942544869

The Integrated Performance Assessment: Twenty Years and Counting (en Inglés)

Francis J. Troyan (Autor) · Bonnie Adair-Hauck (Autor) · Eileen W. Glisan (Autor) · Actfl · Tapa Blanda

The Integrated Performance Assessment: Twenty Years and Counting (en Inglés) - Troyan, Francis J. ; Adair-Hauck, Bonnie ; Glisan, Eileen W.

Libro Físico

46,85 €

52,05 €

Ahorras: 5,21 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 43 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Integrated Performance Assessment: Twenty Years and Counting (en Inglés)"

The third edition of the IPA Manual, The Integrated Performance Assessment: Twenty Years and Counting, builds upon the original framework presented to guide instructors in designing and implementing this cutting-edge assessment into their world language classrooms. Informed by the findings of research conducted on the IPA since 2013, this edition describes the potential of the IPA as a vehicle for enacting instruction and assessment for diversity, equity, and inclusion in the world language classroom at all levels of instruction. The interpretive comprehension guide has been expanded into three separate templates, each of which addresses a specific modality--interpretive viewing, interpretive listening, interpretive reading. Revised rubrics with several new criteria, together with accompanying tools, assist instructors in more easily rating learner performance across the three modes of communication. A new dedicated chapter articulates the role of the IPA at the post-secondary level in bridging the traditional divide between language and literature. Finally, a new set of model IPAs created by instructors who have implemented the assessment across proficiency levels and languages pro

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes