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portada The International Relations of the Middle East in the 21st Century: Patterns of Continuity and Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
418
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138263819
N° edición
1

The International Relations of the Middle East in the 21st Century: Patterns of Continuity and Change (en Inglés)

Ismael, Tareq Y. (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The International Relations of the Middle East in the 21st Century: Patterns of Continuity and Change (en Inglés) - Ismael, Tareq Y.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The International Relations of the Middle East in the 21st Century: Patterns of Continuity and Change (en Inglés)"

A comprehensive and timely survey of Middle Eastern international relations, Tareq Ismael provides in-depth analysis of the interrelated dimensions of confrontation that have entangled almost every aspect of life in the region, transforming it into a 'penetrated political system'. Essential for readers interested in the Middle East, international relations, politics, history and public policy.

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