Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume ii: Education: Volume ii: Education: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
530
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138061149
N° edición
1

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume ii: Education: Volume ii: Education: (en Inglés)

Helga R. Gudmundsdottir, Carol Beynon, Karen Ludke, Annabel J. Cohen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume ii: Education: Volume ii: Education: (en Inglés) - Helga R. Gudmundsdottir, Carol Beynon, Karen Ludke, Annabel J. Cohen

Libro Nuevo

233,62 €

259,58 €

Ahorras: 25,96 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume ii: Education: Volume ii: Education: (en Inglés)"

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education examines the many methods and motivations for vocal pedagogy, promoting singing not just as an art form arising from the musical instrument found within every individual but also as a means of communication with social, psychological, and didactic functions. Presenting research from myriad fields of study beyond music--including psychology, education, sociology, computer science, linguistics, physiology, and neuroscience--the contributors address singing in three parts: Learning to Sing Naturally Formal Teaching of Singing Using Singing to Teach In 2009, the Social Sciences and Humanities Research Council of Canada funded a seven-year major collaborative research initiative known as Advancing Interdisciplinary Research in Singing (AIRS). Together, global researchers from a broad range of disciplines addressed three challenging questions: How does singing develop in every human being? How should singing be taught and used to teach? How does singing impact wellbeing? Across three volumes, The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing consolidates the findings of each of these three questions, defining the current state of theory and research in the field. Volume II: Education focuses on the second question and offers an invaluable resource for anyone who identifies as a singer, wishes to become a singer, works with singers, or is interested in the application of singing for the purposes of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes