Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Struggle for Teacher Education: International Perspectives on Governance and Reforms (Reinventing Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350089341
Categorías

The Struggle for Teacher Education: International Perspectives on Governance and Reforms (Reinventing Teacher Education) (en Inglés)

Trippestad; Tom Are (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

The Struggle for Teacher Education: International Perspectives on Governance and Reforms (Reinventing Teacher Education) (en Inglés) - Trippestad; Tom Are

Libro Nuevo

71,45 €

79,39 €

Ahorras: 7,94 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Struggle for Teacher Education: International Perspectives on Governance and Reforms (Reinventing Teacher Education) (en Inglés)"

Reform of teacher education is en vogue worldwide today due to the widespread belief that teacher education has the power to change traditional modes of schooling, educating new teachers who will be capable of improving the knowledge standard of children and boost the economic power of nations. The Struggle for Teacher Education brings together conceptual, comparative and empirical studies from Australia, England, Finland, The Netherlands, Norway, South Africa and South America to explore the ways in which professional education has been positioned in a reactive mode. The contributors discuss how teacher education is a contested division in higher education and look at how current reform efforts may limit the potential and work of teacher education, highlighting why this point needs more attention. Moreover, the collection reveals how teacher education's authorship on teacher professionalism may be weakened or strengthened by current reform drives and offers alternative models on how to rethink reforming teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes