Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Topic Work in the Early Years: Organising the Curriculum for Four to Eight Year Olds (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138411319
N° edición
1

Topic Work in the Early Years: Organising the Curriculum for Four to Eight Year Olds (en Inglés)

Joy Palmer (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Topic Work in the Early Years: Organising the Curriculum for Four to Eight Year Olds (en Inglés) - Palmer, Joy

Libro Físico

219,18 €

243,53 €

Ahorras: 24,35 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Topic Work in the Early Years: Organising the Curriculum for Four to Eight Year Olds (en Inglés)"

For more than twenty years, topic work has been accepted as the natural way to teach young children in their first years of school. The introduction of a subject-based curriculum in England and Wales has led to intense questioning of that assured position. Teachers and others are wondering whether the topic approach can fulfil the requirements of the National Curriculum and whether in any case it is necessarily the best way of teaching young children. The authors of Topic Work in the Early Years argue that the answer is yes in both cases although neither this nor any other strategy should be used exclusively in the classroom. With the help of detailed case studies, they give guidance on the planning and assessment of topic work within and across subjects and show how topics can be planned to fulfil specific curricular requirements while retaining the particular virtues of the topic approach: flexibility in the use of time and resources, the chance for coverage of certain areas in greater depth, and differentiation of tasks among children at various stages of their development. Individual chapters cover planning and assessment of topic work across the curriculum, cross-curricular issues and topic work in the core subjects of the National Curriculum as well as history and geography. Overall this book provides a comprehensive source of reference for any teacher organising learning in the early years.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes