¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transitions From School to Work Hardback (The Jacobs Foundation Series on Adolescence) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
410
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 3.3 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN
0521490685
ISBN13
9780521490689
N° edición
1

Transitions From School to Work Hardback (The Jacobs Foundation Series on Adolescence) (en Inglés)

Ingrid Schoon (Ilustrado por) · Rainer K. Silbereisen (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Transitions From School to Work Hardback (The Jacobs Foundation Series on Adolescence) (en Inglés) - Schoon, Ingrid ; Silbereisen, Rainer K.

Libro Nuevo

129,82 €

136,65 €

Ahorras: 6,83 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transitions From School to Work Hardback (The Jacobs Foundation Series on Adolescence) (en Inglés)"

This volume makes an important contribution to the growing literature on the transition from school to work. It provides a unique perspective on the global changes that have transformed school-to-work transitions since the 1970s; offers an integrative conceptual framework for analysis; and promotes a comparative, cross-national understanding of school-to-work transitions in a changing social context. The articles assembled in this volume compare and assess variations in school-to-work transitions across Europe and North America, providing empirical evidence on how young people negotiate the different options and opportunities available and assessing the costs and returns associated with different transition strategies. Unlike many other volumes on this subject - which are pitched at either the macro or micro level - this volume attempts to integrate both perspectives, capturing the complexity of this critical life course transition. Furthermore, the authors address policies aimed at improving the capacity of individuals to make effective transitions and at enabling societies to better coordinate educational and occupational institutions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes