Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada trusting teachers with school success (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Comentarios de
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
1610485106
ISBN13
9781610485104

trusting teachers with school success (en Inglés)

Kim Farris-Berg (Autor) · Edward J. Dirkswager (Autor) · Amy Junge (Comentarios de) · R & L Education · Tapa Blanda

trusting teachers with school success (en Inglés) - Farris-Berg, Kim ; Dirkswager, Edward J. ; Junge, Amy

Libro Nuevo

45,13 €

47,50 €

Ahorras: 2,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "trusting teachers with school success (en Inglés)"

Lately, our nation's strategy for improving our schools is mostly limited to "getting tough" with teachers. Blaming teachers for poor outcomes, we spend almost all of our energy trying to control teachers' behavior and school operations. But what if all of this is exactly the opposite of what is needed? What if teachers are the answer and not the problem? What if trusting teachers, and not controlling them, is the key to school success? Examining the experiences of teachers who are already trusted to call the shots, this book answers: What would teachers do if they had the autonomy not just to make classroom decisions, but to collectively--with their colleagues--make the decisions influencing whole school success? Decisions such as school curriculum, how to allocate the school budget, and whom to hire. Teachers with decision-making authority create the schools that many of us profess to want. They individualize learning. Their students are active (not passive) learners who gain academic and life skills. The teachers create school cultures that are the same as those in high-performing organizations. They accept accountability and innovate, and make efficient use of resources. These promising results suggest: it's time to trust teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes