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portada What to Do? Christians and Ethics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781532630637

What to Do? Christians and Ethics (en Inglés)

Richard G. Jones (Autor) · Wipf & Stock Publishers · Tapa Dura

What to Do? Christians and Ethics (en Inglés) - Jones, Richard G.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "What to Do? Christians and Ethics (en Inglés)"

Ethical decisions have to be made by everyone. Yet Christians often find it difficult to know exactly how they should make them. Is there a better way than an emotional response or looking for a quick answer from the Bible? In the first of the book a sixth-former, Matthew, takes moral issues as the topic of his RS project. He has interviews with various people, such as a businessman, a scientist, a police officer, and a doctor as well as with members of his own family and his minister. These open his eyes to problems that he had not thought about before. In the second part the issues that have been raised are examined more systematically.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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